Nuffnang Ads

Saturday, October 22, 2011

INTAI AKU ANTARA NAMPAK, ESOK JANGAN RINDU-RINDUAN,

Hi semua.....


hari ni bangun2 je hari da pukul 11 AM, PLUS!!! hari hujan.. apa lagi.. seronok? memang seronok... bangun pagi ni aku mempunyai azam baru,  *maaf bukan nama ada je apa...sila abaikan kalau tak faham, azam itu adalah dalam entry sebelum ini. Less Talking, More Listening.

okay la...disebabkan tak berapa ada mood hari ni.. aku buat enty pendek je ni.. aku nak mandi, bersihkan diri semua.. lepas tu aku nak g makan, Makan!!!..hahaha... makan dengan kawan2.... best tau... cuma suasananya akan berbeza selepas azam itu. 


Terima kasih, kerana menyedarkan aku, 

Kerana pulut santan binsa,
Kerana mulut badan binasa.

Tuai padi antara masak,
Esok jangan layu-layuan,
Intai aku antara nampak,
Esok jangan rindu-rinduan.




As-Salam.





p/s: --------------------------------

4 comments:

  1. sama sama.. btw br je baca komen di blog mak dara td.. ok email add mak dara.. mrs_martias@yahoo.com

    ReplyDelete
  2. terima kasih mak dara.. nanti saya email ek..

    ReplyDelete