Nuffnang Ads

Saturday, October 15, 2011

JIKA ENGKAU BUKAN UNTUKKU, AKU REDHA.

Hi semua....

entry hari ini agak emotional sikit... alar.. bukan apa...saje je nak buat entry emotional.

*maaf... entry ini adalah hak milik hati aku...tiada kaitan antara yang hidup ataupun yang telah meninggal dunia. Harap maklum. 

tajuk entry malam ni adalah... 

"Jika Kau Bukan Untuk Ku, Aku Redha."

Dulu aku minat engkau,
Aku suka kau,
Tapi aku tak tau macamane hendak aku khabarkan berita itu,
Berita itu gembira untuk aku..
Namun,
Adakah ia satu berita gembira untuk engkau?
Entah... aku pun tak tau...
Mungkin salah aku kerana tidak mengkhabar itu kepada engkau...

Sekarang,
Aku masih minat engkau,
Aku suka engkau,
Tiada apa yang berubah,
Cinta? Sayang mungkin...
Masih ada harapan untuk aku?
Aku sendiri pun tidak tahu...
Harapan? Kemungkinan ianya harapan palsu...
Engkau kecewakan aku?
Tidak sekali...tidak sesekali aku akan menyalahkan engkau..
Engkau insan yang baik... 

Akan datang?,
Aku akan minat engkau,
Biarpun kita haluan berbeza,
Aku akan suka engkau,
Biarpun mereka berkata, "Lupakan dia",
Mereka tidak mengerti,
Sayang? Ya, aku akan menyayangi engkau,
Ya, aku akan sentiasa menyayangi engkau,
Semoga engkau berbahagia, itu ucapan yang terakhir untukku buat mu.
Terima kasih untuk semuanya,
Terima kasih.
Dia akan sentiasa gembira...walau dalam hatinya penuh duri....
Sedih?... ye...itu lah perasaan aku sekarang....hehehe....
kalau korang sedih dan hendak post my piece of writing ni.....amik la...aku tak kisah... lau nak buat backlink ke..tak nak buat ke.. aku pun ok je..hehe... 

Ye la..memalam ni kan..nak-nak aku da nak abis da nanti...maka..pelbagai perasaan yang muncul tatkala teringat akan setiap kenangan yang berlalu....



bye


p/s: I WILL MISS Y'ALL.

2 comments: