Nuffnang Ads

Sunday, October 23, 2011

JOM MAKAN!!! LAPAR!!!

Hi semua....


apa khabar???... mesti anda semua dalam keadaan yang baik kan? hihu~~~ bagus2!!! itu yang kita mahukan... badan sihat, otak cergas.. makan banyak, tak gemuk-gemuk.(apa kena mengena?)..hahahaha...

okay... hari ni hari Ahad? seperti biasa... aku dan kawan-kawan lain cuti hari ahad... In fact.. setiap ahad (lau takde kelas ganti..cuti la jawabnya..) da kerja untuk hari ini dalah buat kerja dari Dr Nazri, Puan Azizah Yusoff, Puan Azizah Endut... pelbagai kerja perlu disudahkan... hihu~~~ *banyakkan? tapi masih ada masa untuk ber-blog...hahahah....

Kerja tetap kerja, blog tetap blog..(pandai2 lah)...

okay... disebabkan aku banyak kerja...*hari ni.. aku mungkin mencari masa terluang untuk menulis blog, ye la bukan apa.. kadang2 kita tak tau apa yang akan terjadi kan..ne tau..kot2..hehehe...

ni da dekat pukul satu da kawan-kawan.. kamu semua tak nak makan ke? lau 

mat gebu tu...da lama da masak kat dapur tu... 

yuyu suka piknik.. *dia orang putiss.... makan roti2 je...hahaha... 

encek BEN? jangan cerita yang ni.. kena ikut selera isteri mengandung.. tapi aku pun terpinga-pinga (tertanya-tanya la) .. sapa yang mengandung? dia ke isteri dia? aritu dia post. pergh.. makan.... kalah isterinya....jawapannya/ Pembawakan budak... *adoih....seddih...hahahahaha


hoi!!! apa ni cerita sal orang lain.. okay2... korang nak baca lagi.. nanti ek...nanti aku hupdate lagi....

 hehehe..laparrr....


jangan makan banyak....hahahah....nak jadi kurus macam ni...~~


As-Salam.




p/s: jom makan!!! LAPAR!!!

No comments:

Post a Comment