Nuffnang Ads

Thursday, October 27, 2011

KARNIVAL RAKAN MUDA DAN PERTANDINGAN GAMELAN DI UNISZA!!! JOM!

Hi semua.....

adoiyai..terlambat sedikit hari ini aku HUPDATE....hehehe..

bukan apa, cari maklumat yang sesuai lagi bermakna untuk dikongsikan....hahaha *ye la tuh kan...

 
logo U aku....yes!!!!.. 

ha.... aku ada dua maklumat penting yang hendka dikongsikan bersama.

makluman pertama.

KARNIVAL RAKAN MUDA DI UNISZA.

korang mesti tau apa itu RAKAN MUDA kan? takkan la tak tau UNISZA tu apa.. ia adalah sebuah institusi pengajian tinggi awam yang terletak di Gong Badak, Kuala Terengganu. Okay? cukup informasi? hahahah..

Karnival ini dijalankan di tapak depan pejabat asrama. Pelbagai aktivit menarik akan dijalankan  seperti pembukaan gerai-gerai dan juga aktiviti sukan yang melibatkan hampir kesemua institusi pengajian tinggi awam. Jadi!!! apa tunggu lagi.. sertainya la... dan buat kawan sekali... berkawan dengan ramai orang ni tak salah tau. OKay?.. datanglah ke Universiti Sultan Zainal Abidin.

Ia bermula dari 27 - 29 Oktober 2011. Datanglah beramai-ramai. bersama-sama kita memeriahkan aktiviti ini. okay?


makluman kedua.

PERTANDINGAN GAMELAN PERINGKAT KEBANGSAAN DI UNISZA.


 
alatan untuk bermain GAMELAN!!!

pertandingan ini diadakah di DABS, Dewan Al-Mukhtafi Billah Shah, UNISZA. Ia diadakah selama dua hari bermula dari Jumaat ini, 29 - 30 Oktober 2011.

Sila la datang beramai-rami bagi memeriahkan pertandingan ini. Marilah kita bersama-sama memeriahkan dan memartabatkan muzik GAMELAN.. asyik tau muzik gamelan ni...best!!!

jom!!!  masih di UNISZA....datang tau!!! 

aku pun akan pergi esok!!! siap bawak kamera lagi!!!.hihu!!! snap snap snap!!!




As-Salam


p/s: lau yang dekat dekat dengan Kuala Terengganu tu, per salahnya datang... boleh dengar muzik GAMELAN!!! best!!! ting ting ting!!!

5 comments:

  1. Friday, 28 0ctber-petang ni bola jaring rakan muda, esok bola sepak Terengganu Final n lusa bru gamelan...cantik punyer jadual kan..jum akhmal skali lah...

    ReplyDelete
  2. Friday, 28 0ctber-petang ni bola jaring rakan muda, esok bola sepak Terengganu Final n lusa bru gamelan...cantik punyer jadual kan..jum akhmal skali lah...

    ReplyDelete
  3. Thanks liya..banyak komen tu tau..best2..hahha.....jum g mana>

    ReplyDelete
  4. ehem..29hb hari sabtu..ehem..hahahahaha..kan AKHMAL kan??

    ReplyDelete
  5. kan...da tukar da kot..ke belum tukat lagi..adoiyai.pening2..

    ReplyDelete