Nuffnang Ads

Sunday, October 23, 2011

KENAPA PERLU BERGADUH?

Hi semua....

apa khabar? sihat tak? sebelum apa2.. aku nak ucapkan tahniah kepada Terengganu kerana menang tadi.. kemenangan keatas Selangor dengan 2-1.

Okay.. dalam kereta tadi which aku dan kawan-kawan pergi berjimba ramba.. hahha... alar.. g jenjalan je pun..bukan g mana-mana pun..hahah.. *nak karok sebenarnya..tapi kedainya tutup..apa lagi..karok dalam kereta la.hahaha.. *tanpa music..kuang3..

okay... menyimpang jauh nih... okay2.. aku nak cakap fasal gaduh. GADUH..semua faham kan? okay... aku baru dapat RASIONALNYA kenapa pasangan suami isteri PERLU bergaduh dalam kehidupan kerana? ia akan membuat sesebuah perhubungan itu lebih baik dan kita akan saling memahami. Konsep ini bolehlah kita adaptasikan dalam kehidupan kita. Bukan apa.. kadang-kadang.. penat berbaik2 nak jugak bergaduh sekali sekala kan....hahaha.. lepas berbaik tu..bergurau la macam biasa.. cuma... ada dua kemungkinan...samaada

1. menjadi lebih rapat

2. menjadi lebih renggang

aku? aku suka yang number 1 tuh.. menjadi lebih rapat dan lebih memahami sebab apa? aku lebih memahami kamu..hehehe....

okay la... macam mengarut je...hahaha



As-Salam


p/s: Baru je balik dari bundle.. beli blazer RM??? (tiga number ok)

2 comments:

  1. sebab kedua tu btl sesangat...
    lagipun kita ni berbeza, jd mesti akan gaduh lah kalau hdup bersama...jgn melarat sudah

    ReplyDelete
  2. hehehe...terima kasih Aisy Nasiha.... sebab komen.... ye la..bukan senang nak hidup bersama....heehhe

    ReplyDelete