Nuffnang Ads

Sunday, October 16, 2011

MAKAN LEWAT MALAM??? BERES!!!

Hi semua....

ini entry tengah malam....ehehhe.. memang tengah malam sungguh ni... *jarang sekali aku berjaga sampai waktu sekarang ni.... lagipun ni baru balik dari kedai makan....*boleh je kuar makan.... jasa Belle....

hurm....teka.. adakah aku makan tadi?... 


Jawapannya?????...

YE!!!!!!!!!!!!!...aku makan.....hahaha...aku makan nasi bujang dengan telur dadar... plus air tea ais... *mulanya rasa tak nak makan....tapi tetibe je...hahahaha...


ok la.. aku ni nak tidur ni.... gantuk sangat!!!...



bye.



p/s: masih rasa nak update blog. Hihu~~~

4 comments:

  1. Makan malam tak salah, tapi jangan amalkannya slalu ya... deno pun ada jugak makan lewat2 malam nie tapi biasa makan nestum la coz lapar sgt dah tu... hihi... eh, deno folow sini! salam perkenalan (^_^)

    ReplyDelete
  2. boleh je makan malam tapi jgn amalkan selalu ek...

    ReplyDelete
  3. Wah...
    Deno: terima kasih sebab komen dan follow...nti saya follow balik ok...jangan risau..

    ReplyDelete
  4. Ms Ef Abas: Hi...ye la..memang tak boleh amalkan selalu...hihu~~

    ReplyDelete