Nuffnang Ads

Saturday, October 15, 2011

MENGE-POKE DI FB!!!

Hi semua!!!

kan dalam FB tu ada poke-poke tu kan.....haaaaaaaaaaaaaa...tadi aku telah mengambil langkah menge-poke almost semua dalam friend list aku la....


kebaikkan menge-poke? 

Mari aku bagitau... 

1. tak berdosa

Sebab per? lau kita poke pompuan...tak dosa..hahaha...tak kena badan pun...

2. Tak latah.

Sebab per? lau kita poke orang..orang takkan lempang kita sebab latah..hehhe... ye la..buat la lau orang yang kita poke tu melatah...tak ke naya? kena lempang la siap..hahaha

3. tak menangis

Sebab per? lau kena poke... orang takkan menangis? *ada kaitan?....hahaha...takde je kot.. biar lantak!!!..hahaha

erm...ok la.... tu je la kot..

keburukan? korang cari sendiri..malas aku nak bagitahu...



bye.



p/s: aku rasa negative energy dalam badan aku...tadi la..hahaha

2 comments:

  1. poke tu maksud nya apa? siyes blurr ni

    ReplyDelete
  2. alar....lulu ni..poke macam cucuk-cucuk kat badan tu...kan lau cucuk-cucuk ada yang melatah la..apa la...so..yg ni tak dosa..hehe

    ReplyDelete