Nuffnang Ads

Sunday, October 2, 2011

MENJADI DIRI SENDIRI!!!

Hye-All!!!!

Selamat pagi semua!!!

*pagi ker? suka hati je kan....hahaha...

okay2... ada benda aku nak cerita ni. Tajuknya  

SALAH KE AKU MENJADI DIRI SENDIRI DAN ADAKAH CARA AKU TIDAK DAPAT DITERIMA OLEH ORANG LAIN KERANA MEREKA TAKUT UNTUK MENGHORMATI AKU KERANA AKU ADALAH AKU? 

*hammbeekk!!!! panjang giler tajuk aku!!! sesedapat rasa je tajuk aku tu kan...hahahah...

alar.... kalau korang semua baca tajuk aku kat atas tu pun da tau ia fasal kehidupan aku kan? lagi pun blog ni pun da macam electronic diary aku da. SUMPAH wei!!! most of the information about myself are in this precious blog. I love blogging and I love my blog. I do not care what other want to talk about my blog. Even you talk as high as KLCC. still, it does not hurt my blog, but as the owner of this blog, I am glad because at least you talk about something that will bring you BENEFITS!!!! har har har!!!! (laugh pirate style)...

aku terima je apa-apa teguran. kadang-kadang aku kisah, tetapi kadang-kadang aku tak kisah. Kalau kita hidup di dunia ini tanpa meng-enjoy-kan diri dengan pelbagai dugaan tu...apa gunanya kan? cuma berwaspadalah. Bukannya aku menjadi terus kepada sesuatu yang tak baik. Ingat lah sikit. 

*maaf bukan marah cuma berwaspada.

maybe lepas ni kawan-kawan aku cuba memahami apa yang agaknya cuba akmal tuliskan... erm... tak payah la kot, hal ni aku akan cuba bring it low down to the middle earth!!!...hahahahah 

*boleh?? kuang3.. tetibe terpengaruh dengan Lord of The Rings....hahaha...tapi aku suka HARRY POTTER lagi!!! hahahah.... like really-really minat!!! 

okay la....sila abaikan membaca entry ni kalau tak paham. Kadang-kadang aku pun saje je tulis sebab kadang-kadang tulisan tu lebih lama tahannya..nak-nak dalam blog ni..memang lama...hahaha... okay la...petang ni nanti aku ada sesuatu yang aku nak surprise kan kat korang... nak tengok?.. nanti aku post ok!!!


bye.



p/s: bersiap nak pergi kelas!!!

No comments:

Post a Comment