Nuffnang Ads

Friday, October 7, 2011

MEREKA BUAT AKU JELES!!!! SAPA NAK PUJUK AKU????

Hi semua...

korang nak tau tak aku jeles kat sapa?..


baiklah...biar la aku berterus terang... aku jeles terhadap seseorang ni. dia mempunyai segalanya!!! dia ada semuanya la... camera, blog yang ramai followers, ye la lau aku masuk je blog dia!!! hambik!!! komen riban-riban punya!!! kelas!!! aku?.. aku ada lah jugak...Alhamdulillah. Masih la aku ada yang masuk, komen semua... tapi dia ni!!! aku memang jeles!!! 

*tapi jeles aku ni jenis yang sihat, takde la sampai nak bersihir-sihir... DOSA!!! syirik weh!!!! 

ye la dia ni semua ada!!! rumah (kot), kereta (kot), camera, tepon mahai, Kelas you maria (drama), television besar2...hehehe...sumpah aku tak tau...hehehe.... 

okay lar.. korang mesti nak tau kan siapakah gerangan mereka ini? kan? baiklah!!! sila tutup mata anda!!!...takut kamu semua terkejut nanti melihat mereka ini....

 

 sila klik di banner untuk melihat betapa hebatnya beliau!!!... psstt!!!! BELIAU SEORANG MODEL BERJAYA!!!


 LULU CALDINA, kawan aku dalam FB!!! juga seorang yang hebat!!!! aku suka dia!!!



Kupu-kupu kecik lagi tenonet!!!... adoi la kupu-kupu ni la yang paling comel pernah aku tengok!!! rasa macam nak cubit2 je...eeiiiii....geram!


kenalkan ini Encik BEN. salah sorang dari blogger yang berjaya. Jadi? sesiapa nak berjaya seperti dia..ikut la petuanya...*sila baca blognya yer...


HA!!! sekarang da kenal? mereka ini la yang membuatkan aku jeles dan aku terus update blog aku. namun jeles aku bertempat tau... jeles dalam cara yang SIHAT!!..okay?


da la..sok nak joging!!! 


bye.

p/s: BUKIT BESAR!!! HERE I COME!!

2 comments:

  1. Tau takpe BIBI.. nak nanges melihatkan keotaian mereka!!!...huuwwwaaa~~~~~~~~~~~~

    ReplyDelete