Nuffnang Ads

Friday, October 28, 2011

MUSIM TENGKUJUH SUDAH TIBA!!!

Hi semua....

aku hari ni lambat sedikit update, ye la bukan apa...kadang-kadang aku rasa macam letih je nak update.. takde bahan yang nak diupdatekan....hhahahaha..


okay2.... memandangkan hari ni adalah hari Jumaat, makanya, aku nak buat entry simple2 je. Ye la.kang buat entry panjang2 kang susah lak.... aku pun macam orang lain jugak..buat ..agak tak suka lau entry panjang-panjang tadi takde isi....hahaha.... ibarat karipap, besar, kulit garing tapi inti..ciput je...korang makan sampai habis tak? alu aku tak da....hahahha



ni adalah senario yang biasa apabila musim tengkujuh sampai....hahha


As-Salam.



p/s: jom tengok KArnival Rakan Muda IPT Pantai TImur 2011 di UNISZA

No comments:

Post a Comment