Nuffnang Ads

Sunday, October 9, 2011

MUZIUM TERENGGANU DAN TAMAN TAMADUN ISLAM!!! ONE DAY TRIP BEN 7!!!

Hi semua!!!!

teka.. apa aktiviti yang aku buat hari ni?.. ye la..hari ni ibarat weekend kat Terengganu ni, jadi.. mestila ada aktiviti yang aku buat. kan? pagi semalam aku dan rakan2 telah pergi ke Bukit Besar, dan pergi ke Flee Market. (entry tak buat lagi).. adoi..nanti ek..heeheh..

okay2.. ni lagi penting lagi kot!!! aku nak cerita apa yang buat hari ni.. Aku, Belle, Pz , Mila and Ammarah telah pergi ke MUZIUM TERENGGANU dan TAMAN TAMADUN ISLAM yang terletak Pulau Wan Man, Losong.

 Ini adalah Muzium Terengganu, yang terletak di Kampung Losong.. *The Biggest Museum in South East Asia

 in the picture, Mila, Me, Angah n Pz..
picture taken by BELLE.

 Pz, Angah, Mila n Me...

Agak bapak ye museum ni...adeeehhh

 Belle, Me, Mila n Angah...
picture taken by PZ

 Mila, Angah, Pz and Me
Ni kat Blok B..

 Mila, Angah, Pz and Belle..
orang marah amik gambar lam tu.. kami? hahaha...

 Pz, me, angah n mila...

Ni dalam Museum Petroleum tu.. *anak panah tu tunjuk PERUT!!..ahahha

 Jadi model da aku ni.... adeeehhh..

ada orang buat Praktikal kat sini.. BELLE n MILA

 3 dara pingitan FEYMES!!!
Kelas kau jah!!

 Pz, angah, me and mila..

letih daaa..hahahaha*sakit kaki...len kali lak datang...

 Pz, Mila, Me, Angah, Wafi and Haniff...at Taman Tamadun Islam

 Belle, Wafi and haniff...

 Pz, Mila and Me..

Mila, me and Angah..

 Buggy!!!! Get set! GOOOOO!!!!

 berbelakang kat monumen Taj Mahal... tak dapat g India.. sini SUDAH!!!...hahaha

ni pintu masuk monumen Kubah Al-Sakhrah

 replika masjid Sulaiman di Turki

replika masjid Kul Shariff kat Rusia

ni adalah gambar selepas penat melawat..hehehe

ini adalah hasilnya!!! tengok.. ni baru sikit ni gambarnya!!! ada banyak lagi.. tak larat aku nak upload..hahaha..

kitaorang ni duk je Terengganu 3 TAHUN!!! tpi..ni baru sampai.. aku la..hehehe.. depa da sampai da...




sila la klik kat link atas ni untuk maklumat lanjut....

enjoy!!!



bye.



p/s: Mat Anip n Wafi datang lambat.. so.. hehehe...
p/s: LOVE THESE MOMENTS!!!

No comments:

Post a Comment