Nuffnang Ads

Thursday, October 6, 2011

NASI BUJANG @ NASI KOBOI!

Hi semua...

apa khabar? aku baru je lepas makan nasi. Nasi ini bukan calang-calang nasi tau, dia tak kawin. Dia akan macam tu la sentiasa sampai bile2..hahaha.. nasi apa????? NASI BUJANG!! Nasi ni special la kiranya.. bujang je..sampai bile2.. esok bujang.. lusa bujang.. hari ni pun bujang.. semalam apatah lagi kan?..hahaha...

Okay, aku akan bagi gambaran macamne NASI BUJANG itu sebenarnya. Ada sesetengah tempat, ia dipanggil dengan nama lain, sebagai contoh, NASI KOBOI, ye la...sebab ia mudah kot... mana la aku tau, hahahah...

 dalam nasi bujang ada telur dadar..
*tade la sebesar ni..maaf

 ni rupa sebenar nasi bujang...heheh

 nasi putih adalah bahan utama dalam membuat nasi bujang..

 saje je letak telur dadar ni... nampak sedap kan?

ni pun penting jugak... sambal belacan!!!..hahaha...yum2!!!


sila semua menangis melihat kan segala hidangan yang terbentang di blog aku ni...adoi..aku pun lapar ni!!! padahal da makan da nasi bujang ni tadi!!!..hahahah




bye.





p/s: nak cari makan ke tak?

No comments:

Post a Comment