Nuffnang Ads

Monday, October 24, 2011

PINKY BAJU AKU!!!

Hi semua....

Ya Allah...tuhan saja yang tahu betapa susahnya soalan tadi.. nak muntah aku menjawabnya..in fact.. memang da muntah da... pening kepalo den ni ha.... adoiyai....

okay2.. 

hari ni aku nak menceritakan perkara yang sememangnya sungguh aku tak percaya... 

AKU PAKAI BAJU KEMEJA KALER PINK HARI NI TAU..hhha


aku nak sangat tunjuk gambar tapi...hihu~~~..aku malas la..malu!!!..hahaha.. sebenarnya aku memang ok je nak tunjuk..tapi malangnya selepas aku pakai tadi.. aku terus basuh...hahaha... bijak tak aku?..haha..memang la..kuang3..

aku beli baju tu pun dekat kedai biasa je.. malas la aku nak beli barang berjenama sangat.. lagipun .. aku mana mampu nak beli itu semua...hahah... cukup la mana yang murah.*tetibe rendah diri...*maaf aku broke sem ni....hahahha...

cakap fasal broke.. aku da tau sebab apa aku broke..hahah.nak tau? sebab masa mula-mula sem dulu..aku bayar duit broadband Celcom yang TERCHENTA NI!!!.. RM 200.00 tau!!!.. gila mampus aku...itu untuk berapa bulan tuh..adoyai..lepas tu aku beli bantal la.. bolster la.. macam-macam la..tapi nak buat macamne...ibarat aku masuk awal sem la....hihu~~~

hahaha....*aku masih mampu ketawa...hihuhuhuhihihi....


walapun kan..hahaha...



As-Salam.



p/s: ada lagi kot duit aku....hehehe

No comments:

Post a Comment