Nuffnang Ads

Wednesday, October 26, 2011

SEGMENT : BEN ASHAARI DAN RAKAN BLOGGER

Hi semua...

Encik BEN ada buat segmen baru... mula-mula tadi terfikir tak nak buat /join segment ni....tapi fikr2 balik.. alah.... bukan rugi pun kan join...betul tak? 

Encik BEN kemukan beberapa syarat.. ala... senang je syaratnya.... 

  1. Letak header BENASHAARI.COM
  2. Tajuk : BEN ASHAARI DAN RAKAN BLOGGER , kemudian linkkan ke entri ini.
  3. Ceritakan serba sedikit mengenai blog anda dan kenapa anda berblog
  4. Siapakah idola di dunia blog ini ?
  5. Siap.. tinggalkan url entri anda di ruangan komen entri ini..

Lepas tu dia tanya fasal serba sedikit fasal dunia blog dan kenapa aku berblog....

menda ni aku da cerita lama dulu dah..tapi Encik BEN tnya....jawab je la kan..(macam cikgu da).. hehe... aku suka sebab aku suka menulis..dulu aku tak suka menulis...tapi sekarang ni aku suka menulis..blog da macam medium untuk aku melepaskan segalanya...* urm..tak jugak sebenarnya... kadang-kadang aku rasa benda yang patut aku simpan..aku simpan jugak...hehehe...lau tak patut tu...aku luahkanlah...hahahaha... 

aku mula blog ni tahun 2010.. da lama da... ada dah setahun da aku rasa... *cuma tu la....hahaha...masih mencari-cari identiti yang sebenar dalam berblog ni... ala aku rasa semua manusia dalam dunia ni masih lagi mencari identiti memasing... untuk yang da berjumpa tu okay la..bagus la... yang belum macam aku ni... ~~~hihu~~~

macam aku tulis kat atas tu aku berblog sebab aku suka menulis...lagi satu sebab aku berblog adalah, aku suka baca blog orang lain.. tu je la..heeh

ditanya pulak sal idola.. aku sejujurnya... ada ramai idola... cuma malu la nak sebut takut nanti kata aku kipas-kipas pulak..urm...malas la...hehehe...*boleh kan?

okay...tu je la....



As-Salam.



p/s: follow la blog aku ek - ayat selalu guna masa dulu-dulu....hahah.sekarang jarang da guna...

20 comments:

  1. salam kenalan! dri segmen abg beng!

    ReplyDelete
  2. Salam ukhuwah tuan blog. Lina datang dari segmen yang sama. Dah follow blog ni. Kalau ada masa, jom terjah Lina balik :) http://koreanpoplovers-amalina.blogspot.com/2011/10/ben-ashaari-dan-rakan-blogger.html

    ReplyDelete
  3. singgah sini dan datang utk follow. jom terjah blog saya

    ReplyDelete
  4. salam kenal.. dtg dr segmen abg ben.. =)

    ReplyDelete
  5. salam ziarah.dr segmen yg sama^^
    ayu dh follow
    jemput2 la singgah kat blog ayu pula

    ReplyDelete
  6. Salam kenal dari pjaz, dari segmen yang sama, pjaz singgah sambil follow ^___^

    ReplyDelete
  7. Syafiq Ahadin : thanks..saya follow awak ey...thanks

    ReplyDelete
  8. SpidermanHere: thanks....saya akan follow blog awak balik...hihi..thanks..

    ReplyDelete
  9. wanie wonek: thanks sebab comment..

    ReplyDelete
  10. Miss Ayuskha : thanks for commenting.. btw..i da follow blog you...hehehe

    ReplyDelete
  11. cikpjaz : thanks...i da polo blog you..heheh...thanks again.

    ReplyDelete
  12. Salam. Terjah dan follow, dari segmen bro Ben :)

    jom terjah : http://kimie-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. salam perkenalan! dri segmen abg ben! jom singgah blog saya..

    ReplyDelete
  14. Kimie: thanks..da polo awak balik da....thanks..

    ReplyDelete
  15. QmaRidh : thanks..ye...sana nak pergi la ni..haahha

    ReplyDelete
  16. Salam perkenalan daripada Arol Mubin! :)

    # Lambat terjah sini sebab ada masalah sikit ;
    http://arolpunyeblog.blogspot.com/2011/10/berhenti-merungut-dan-belajar-untuk.html

    ReplyDelete
  17. Wsalam Arol.... thanks...sebab buat link kat blog tu....nanti saya ikut eh...jenguk blog awak ke...

    ReplyDelete