Nuffnang Ads

Saturday, October 15, 2011

SELAMAT HARI SABTU DAN AHAD!!!

Hi semua!!!!

selamat pagi!!! Hari ni hari SABTU...sok pulak hari AHAD.. kan? makanya.. bertebaranlah manusia dimana-mana untuk menjalankan aktiviti-aktiviti yang berfaedah, tak berfaedah... kadang-kadang kita tengok aktiviti yang dibuat itu tak berfaedah....tapi hakikatnya pada diri orang yang membuatnya itu, mereka merasakan ia berfaedah... adakah konsep "berfaedah" itu VAGUENESS

*untuk mendapat jawapannya, sila klik perkataan vagueness tu? atas tu...

okay... hari ni aku pun ada gak aktiviti yang perlu dilakukan.. seperti.. pergi membaiki kereta. Ye la....ekzoz kereta tu bergoyang..macam nak tercabut je... so... aku rasa aktiviti yang aku akan buat ni nanti adalah berfaedah...tak gitu?... aku merasakannya.. tapi tak tau la dengan orang lain.. maybe.. orang lain kata benda lain kan... ~~lalalalal~~

wah... ni nak cerita sikit ni.. semalam aku minum air kopi O ais.. kawan aku minum jugak..tapi aku memang takde masalah tido lambat ke apa ke.. cuma bila aku minum air kopi tu kan.... aku bangun makin lambat...

*sila cakap bangang!!!..hahaha... 

ye la kan.. orang lain minum kopi tak boleh tidur.. aku pulak... minum kopi makin ke lambat bangunnya... 

*sila cakap bangang lagi sekali...terima kasih.
 
Kisah kawan aku pulak.... dia tak bley tido sampai sekarang ni.... adoi.. apalah nasib....hahaha.... lantak~~~ 

okay la.. ni nak bersiap lak....nanti aku update lagi ek....




bye.


p/s: Lebih tidur adalah tidak bagus...begitu juga dengan tak cukup tidur.. tidak bagus...jadi? cukupkanlah tidur anda.

No comments:

Post a Comment