Nuffnang Ads

Thursday, October 20, 2011

SELAMAT PAGI DUNIA!!!

SELAMAT PAGI DUNIA!!!

*perasan artis ni!!..hahaha.. suker ler.....hahaha..

 
cantik tak? morning guys!!!!



amboih..korang.. mementanglah hari ni takde kelas banyak.. korang boleh bersuka-suki dalam hidup kan?...siapakah orang yang bersuka-suki dalam hidup tuh??? AKU LA!!!...hahaha..aku dan kelas aku hari ni takde kelas namun.. kitaorang ada test..ke kuiz kot...tah mana satu...hehehe....

baiklah... entry hari ni berkisar tentang ketidakpastian. Apakah ketidakpastian itu?.. meh!!! nak bagitau ni.... mengikut kamus Dewan Mini Auditorium Wisma Akmall, Ketidakpastian adalah perasaan tidak pasti akan sesuatu. Ala...korang ni pun..takkan tak pernah buat macamtu kan...kuang3... aku? jangan ditanya.. selalu je tak pasti mengenai sesuatu.... lepas tu. mula la buat assumption sendiri... *agak bangang yer tindakan itu... langkah kalau ada ragu-ragu atau ketidakpastian... seeloknya kita bertanya... betul tak kawan-kawan?... tapi aku ni kadang-kadang main redah je pun.ibarat kata pepatah, *lar...tak teringat pulak kata pepatah yang berkaitan dengan apa yang diperkatakan tu...biar la..hehehe..


weh!!!! aku nak mandi ni.. nanti aku update lagi eh *macam FB da aku buat blog ni....huh!!! sedih!!!..hahaha... sebab nak berisap adalah sebab jap lagi aku ada kuiz tu kan.... Critical Thinking... 1 jam je ...tapi tak tau jenis soalan dia macamne..hehehe..

Care bear!!! ingat lagi dulu...suka!!!!


bye.




p/s: tetiba sakit perut!!! adoi...

No comments:

Post a Comment