Nuffnang Ads

Saturday, October 15, 2011

TER-PALING-BERPELUH-SEKALI!!!!??

Hye-All!! *lama tak guna...hehehe..

saje je hari ni guna hye-all tu.. hehehe.. btw... hari aku serta beberapa kawan telah pergi bermain badminton. Aku rasa la.. sepanjang aku bermain, hari ni adalah hari yang TER-PALING -BERPELUH-SEKALI... *mesti ada yang kata *TER- mana boleh campur dengan *PALING dan *SEKALI..

jawapan aku? sudah semestinya.. 

ada aku kesah ker????... hahaha... 

Okay la.. *maaf ayat 'ada aku kesah' tu takley digunakan banyak kali...hihu~~~

Erm...apa aktiviti aku hari ni agaknya yer??? hurmmm... 

malam ni nak buat

*kerja madam azizah endut (Translation)
*tweeting
*tengok cerita kot... (cer citer cer citer..tak tau la citer apa)
*makan (ini jap lagi kot..tak tau lar)
*buat sesuatu sikit (tak tau lagi apa.urrghhh sedih!)
*mesti ada yang nak tengok bola kan? mementang la MU lawan LPL..hehehe...

itu cukup da kot!!! tapi ada satu ni memang takkan tinggal...hehhe... UPDATING BLOG!!!... aku tau ada je yang tunggu aku punya update kan?...huahuauahuha...*sila abaikan apa yang aku tulis tu...hehehe..




bye.



p/s: Hiding my heart away.

No comments:

Post a Comment