Nuffnang Ads

Sunday, November 27, 2011

AZAM TAK BERAPA NAK BARU DI HARI PERTAMA!!!.. SEDIH!

Hi semua...

hari ni aku nak berazam baru la kununnya.. nak bangun pagi...MALANGNYA... memang malang.. tengok2 ha...pukul 10.45 am... bangang!!!..memang bangang.. aku da kunci da alarm tepon...tapi malangnya.. aku tak bangun!!! memang malang!!! memang!!! memang!!!!...geram aku kat diri sendiri.. hihu~~~ 

lepas tu kan... ada pulak orang kol aku pepagi buta... *masih aku tak bangun...bodoh?..memang!!!.. orang yang call aku tu pun sengal jugak.. call aku banyak kali.. so. lau kau kol aku banyak kali..ne tau kot2 aku bangun ke kan.. dapat ko pahala... hihu~~~... *itu tak campur kemarahan aku lagi sebab kol aku pepagi buta..adoiyai..sengal!!!

pepe pun... hari ni merupakan hari yang sungguh cerah! matahari di sana sini.. hihu~~ *cahayanya la.. hahaha... dan hari ini adalah hari untuk menghadap laptop untuk membuat kerja.. memang banyak kerja yang perlu disiapkan.. memang lau boleh nak siapkan hari ini jugak.. itu tak campur lagi kerja statistik.. memang sengal!!! kesengalannya terasa...hahaha.. 

hari ni aku makan nasi lagi.. *asyik nasi je.. takde benda lain ke kan. *hello.. i lidah melayu ok..walau amik course bahasa inggeris.namun.. lidah tetap lidah melayu... makan belacan, budu lidah  ni tau.. dan alhamdulillah lah.. boleh utter bahasa inggeris... *eh!!! jangan pulak ingat aku orang kelantan.. memang bukan.. lau cakap budu je orang kelantan kan? takde takde.. aku orang pahang.. hihu~~~.*bab mengarut.. sila bagi kat aku kan ?..hahahaha..

urm..apa lagi eh nak tulis... aku rasa cukup lah sampai disini sahaja untuk hari ni.. sebab pe.. hari ni dan hari-hari yang mendatang adalah antara hari yang memang sibuk!!! sibuk gila babi... hihu~~~



Assalamualaikum WBT.


p/s: mari sama-sama buat kerja nak? jom!!!

No comments:

Post a Comment