Nuffnang Ads

Wednesday, November 2, 2011

BENCI SEBELUM CUTI RAYA HAJI!!!

Hi semua...


apa khabar? mesti korang semua sihat dan mungkin akan menjalani hari-hari (cuti) yang gumbira.. aku pun sama la kot... sebab apa kot? haaa.. ni nak bagitau sebab kotnya ni... KOT bermaksud... AKU MASIH LAGI KENA BUAT KERJA!!!!!!!!!... BENCI? mungkin....tapi macam-macamne pun.. memang kena buat.. da berapa kali da reject!!! nak menyumpah je rasanya!!!..benci aku!

tapi tetap aku kena buat!!! shit>? yes!!! shit? yes!!! shit? yes!!!!... benci...hahaha...*tengok da ting tong da aku ni...*ting tong means gila..hahaha...
okay la..sudah la menyumpah seranah ni...  aku nak sambung buat apa yang patut pulak....iaitu KERJA!!! aku nak siapkan jugak walau macamne pun!! nak fokus terhadap benda lain pulak...

k la...



As-Salam.



p/s: letih dengan keadaan dunia ni... pening...

2 comments:

  1. anak kesayangan lecturer kan??mestilah dia nak yg terbaikkkk pnye...

    ReplyDelete
  2. anak kesayangan la sangat...pening sebab sayang sangat ni...adoi...

    ReplyDelete