Nuffnang Ads

Sunday, November 13, 2011

BERMULA SEMULA!!!

Hi semua...

Ya Allah... lama sungguh aku tak update blog. Ada rasanya dalam tempoh seminggu. Haa..sekarang ni aku start balik!!! hua hua hua!!! apa khabar semua!!!... lepas cuti patutnya aku menjadi semakin cergas dan bersemangat...tapi tadi masa nak balik (drive ok).. macam tak bersemangat je... macam tak best je tinggalkan rumah (takde macam..memang tak best...rasanya nak duduk rumah je...)

ni kawan aku masa kat Practical MATIC.. namanya Tasha... amacam? macam kembar tak?..hahaha


okay2!!! memandangkan aku memang da sampai ke UNISZA ni.. perkara pertama yang aku buat adalah... MANDI!!..hahaha..segarkan badan untuk menempuh hari-hari yang mendatang (dan pelbagai kerja yang perlu disiapkan)!!! 

okay2 (berapa banyak okay yang aku perlu letak ni? bangang!).. btw.. nanti update lagi... lagi satu nak cerita pengalaman masa raya haji!!! seronok pulak raya haji tahun ni..hihu~~~


(nak bagi salam penuh la pulak)
Assamualaikum... baru best kan?




p/s: kepada bakal haji tahun depan...bersiap sedialah dari segi fizikal dan mental! okay? ada da yang balik da Haji dan Hajjah kita....Alhamdulillah...

No comments:

Post a Comment