Nuffnang Ads

Thursday, November 24, 2011

BONTOT BAIK????

Hi semua....

korang nak tau apa yang aku jumpa masa aku tengah main-main dengan Nuffnang?.. aku tengok la Analytical kan... korang tau aku jumpa per?... nak tau tak?...



apa kah???

tengok tuh???..macam hape je kan?... bontot baik?.. apakah maksudnya itu?.. apakah jadahnya?. aku tak kisah pun sebab memang aku tak tulih benda2 macam ni...dan lagi satu.. aku pun tak tau la camne boleh naik bacaan seperti ini...sengal je kan?...hahahaa..pening...



Assalamualaikum WBT.



p/s: aku baru je lepas makan beberapa benda ni... fening2.. asyik makan je... ni nak buat kerja pulak... one by one....

No comments:

Post a Comment