Nuffnang Ads

Thursday, November 3, 2011

BUKAN WILAYAH CELCOM!!!

Hi semua..


aku telah membuat keputusan untuk bersara tadi dunia blog... *macam la aku ni berpuluh tahun berblog kan?..urrgghhh!!!! sedih!!!... sebab apa aku membuat keputusan begitu... itu bukan keputusan aku... itu adalah keputusan Mark Zuckerberg.. dia kata.. aku kena berhenti beblog.. sebab tindakan aku menganggu gugat segala aktivitinya di FB... dia kata lagi.. lau nak main jugak blog... dia akan mintak pihak Google untuk terminate ur account.. hihu~~... 

ada ke?.. hahaha.. takde la... rajin sangat si Mark Zuckerberg tu nak berkawan dengan aku... say hi pun tak pernah.. inikan pulak nak suh aku berhenti daru dunia blog.. maaf... kwang3...

cuma.. aku mungkin akan tidak dapat untk publish entry sepanjang aku bercuti ni... sebab aku mempunyai masalah line kat umah aku... maybe rumah aku BUKAN WILAYAH CELCOM !!!! F&*K U ...hahaha... wilayah celcom kunun..puih!!.. *tetap aku guna... marah2 jugak..sayang tetap sayang....hahaha...*mahal kot aku beli modem dulu..RM300++... sekarang ni.kemain lagi murahnya.... *panas je aku ni!!!!

jadi.. itu adalah main reason aku tak dapat nak update setiap 30 minit..*melampau..hahaa... bukan apa... takde line....mesti ada yang berpikiran..duk je atas line jalan tu... haaa..bagus kan idea tu..lepas tu aku mampus.. sebab? kena langgar kereta..CHOI!!!.. mintak jauh....

Raja Qurban ni makin dekat.. *maaf aku sebenarnya tak tau exact date raya haji ni...hihu~~~ korang ada buat Qurban? lau ada bagus la... bersedekahlah.. ok?.. jangan malu nak berQurban..

uish!!!...hari ni adalah hari last aku update sebelum aku balik...hihu~~..jadi...baca la puas2...hahaha...



tuai padi antara nampak,
esok jangan layu-layuan,
intai aku antara nampak,
esok jangan rindu-rinduan...



As-Salam.




p/s: doakan aku selamat balik...

2 comments:

  1. hahaha... ye la tuh...munna...fendy?...pelik nama?... macam kenal je....hurm...

    ReplyDelete