Nuffnang Ads

Monday, November 21, 2011

ENTRY MARAH BERSIRI (SIRI SATU)

Hi semua...

seronok kan tengok Malaysia lawan Indonesia.. menangis la penonton Indonesia...hahaha... menang penalti.. pun menang jugak kan? pedulik!!!.. hahaha janji Malaysia menang dengan kemenangan yang sejati.. tak macam tuan rumah yang memang suka main kotor ni.. tengok saja la acara pencak silat.. main macam TUT!!!.. buat sakit hati je kan? mereka memang pandai buat kerja-kerja macamtu... sial! (OPS!)

okay la... as usual.. masalah broadband aku memang tak selesai lagi.. connectionnya memang menyakitkan hati aku yang memang da sakit untuk beberapa hari ni (memang berasal dari broadband la pun) memang sakit hati. Sebelum ni, aku tak pernah pun encounter perkara yang bullshit macamne.. tapi WHY NOW? Celcom.. why now? kenapa tak 10 tahun akan datang.... or ada problem dengan benda lain... itu aku tak pasti.. aku called da diorang punya customer service line.. but WTF!!! dorang cakap memang ada problem... masalahany, aku ask jugak kawan-kawan aku yang lain yang pakai broadband celcom.. and guess what!!! dorang cakap OKAY je... connection boleh pakai.. laju je... what happened to my broadband? what happened? this is ridiculous!!! shit! bullshit! shitting on the celcom broadband!!!  i have sent my email to celcom.. but i do not know whether they will take action or not.. but apa yang aku tau.. kalau masalah ni tak selesai jugak.. memang cari nahas... aku akan tukar kot kepada yang lain.. maxis ke... YES ke... apa2 lah... asalkan aku dapat connection yang elok.. tak pun aku guna P1 je.. susah2 sangat.. kan?  shit!


 okay la.. selesai marah untuk hari ini.. nanti aku marah untuk hari esok pulak.... okay? tunggu entry marah bersiri ni no...


Assalamualaikum WBT.


p/s: takde air lagi..hujan mencurah2... apa nak jadi dengan dunia sekarang ni....

No comments:

Post a Comment