Nuffnang Ads

Tuesday, November 29, 2011

GOSSIP PANAS!! HATTAN DAN WARTAWAN!!??

Hi semua....

mari la... sila baca...hihu!!!


apa khabar? kamu mesti smua sihat kan?..hahahahaha...

aku sekarang berada dalam kelas Madam yang cantik lagi comel.. Madam Azizah....hahaha...best kan? memang best pun...tak caya kamu boleh tanyakan kawan-kawan saya....okay?

okay... sekarang kami sedang mendengar lecture yang diberikan...okay... sekarang aku duduk disebelah blogger terkenal... BILABELLEBERSUARA ..... lau korang nak tengok blog dia.. korang boleh klik je kat nama blog tu... korang boleh je follow blog dia ok?.... follow ar blog dia okay je... okay?

korang pun..korang ada kerja tak malam ni?... adoiyai.. ni ada pulak berita baru ni... Fasal Hattan mengamuk kepada seorang wartawan.. wartawan mana?.. haaa... itu aku tak nak sebut.. takut aku pulak kena saman..kes saman-menyaman ni kemain sekarang ni....hahahaha... takut aku..silap2 nanti orang lain saman orang lain... lepas aku pulak yang kena saman....hahahahaha..mampus aku!!! aku tak mampooo nak bayar saman....hahahah...

okay... aku nak bagi nasihat lah ni kepada rakan-rakan artis dan wartawan *macam ada je aku ni kawan artis dan wartawan... mula2 aku nak bagi nasihat kepada artis... kepada artis-artis ni kan... korang kena lah jaga imej korang... imaej tu besar tau.... tak hanya merangkumi imej je.... bermacam lagi imej itu dirangkumi... okay?.. macam penampilan, cara bercakap, gaya berjalan, komunikasi... semua la... hahahaha.... lepas tu... untuk wartawan pulak... kot iya pun nak menulis kan... tulis la benda yang baik sikit... aku rasakan lau segala niat dikaburkan dengan duit kan? memang la susah kan.. lagipun... memang lah..aku tau la wartawan perlu ada pada setiap berita yang ada tu kena ada nilai berita yang ingin dibuat *adoiyai...pening aku dengan bahasa aku....hahahaha....

sebenarnya begini.. wartawan dan artis saling membantu... sebab apa? kalau artis takde wartawan.... takde lah column yang hendak dibuat cerita.... lepas tu... kalau wartawan takde artis.. lagi la.. takkan wartawan nak tulis cerita fasal budak sekolah makan meggi tengah malam kan?.. so... jangan la korang buat cerita semata-mata nak naikkan trafik blog or nak jual cerita yang pada akhirnya memakan diri sendiri... so.. akhir kata... saling mesti mengamalkan nilai etika yang tinggi okay? jangan la sebab artis tu rapat dan selalu jemput kesana kesini.. dapat column haaa.. penuh. hari ni cerita dia.. esok cerita dia ... lusa cerita dia... kalau yang tak rapat tuh... ada cerita best pun... stopkan cerita seseorang tu... jangan la macam tu.. tak baik okay.? jangan  
TABUR PASIR DALAM PERIUK ORANG LAIN. okay?

pepe pun...dalam apa yang aku tulis ni...apply la dalam hidup readers an followers jugak.. okay? amik sebagai general okay?


Assalamualaikum WBT.


p/s : semakin lama aku ni semakin gumuk... mana tak gumuk.. makan banyak!!! hahahaha

No comments:

Post a Comment