Nuffnang Ads

Sunday, November 13, 2011

KILAT KUAT DI KUALA TERENGGANU!

Hi semua...

wah...sekarang ni. ujan kemain lagi lebat dan sangat menggalakkan mata ini untuk tidur TANPA menghiraukan kerja yang berlambak-lambak yang perlu di sudahkan!!! sudah!!! sudah mengarutnya wahai akmal! 

BANGUN!!! AKMAL!!! BANGUN!!!

tu adalah suara-suara yang berada dalam diri aku... suruh aku bangun untuk menghadapi hari-hari mendatang..*ayaaatt... tak tahan aku baca...hahaha... *geli hati (ini pulak suara-suara yang berwatak antagonis yang berada dalam diri aku..

Ya Allah... hujan yang disertakan dengan kilat adalah sesuatu ujian yang amat kental dari-Mu... *aku nak terlelap da ni.. letih drive tadi...dari Raub ke Kuala Terengganu adalah satu perjalanan yang membawa 1001 pengisian. *hebat tak aku berfalsampah?....hahahha...

aku ni belajar da minggu ke 8 da kot.., minggu ni terdapat pelbagai test serta kuiz yang akan diajukan kepada kami BEN 7/2011... banyak ooo... kelas lagi... kelas malam *macam biasa la...hehehe...

baiklah sekarang aku akan mulakan segala kerja yang patut disiapkan... 



Assalamualikum W.B.T


p/s: takut aku nak buat kerja...kilat kemain kuat!!!

2 comments:

  1. Selatan Thailand tu bukan kilat da cik E... tu da bombing la tu...

    ReplyDelete