Nuffnang Ads

Thursday, November 3, 2011

MARI BERKEMPEN!! JOM!!

Hi semua..

aku ada satu kempen ni yang aku rasa amat bersesuaian untuk waktu sekarang ini.. apakah kempen yang dimaksudkan oleh aku? korang nak tau? nak tau sungguh???





okay!!! kempen itu adalah!!! 




KEMPEN MARI MENGEMAS BILIK.



Kempen ini ditaja oleh Kementerian Pengangkutan Malaysia dengan kerjasama Kementerian Pelancongan Malaysia. bagus kan? aku memang suka kempen ni.... aku bukan la apa... cuma sekarang ni... keadaan aku lah yang paling tak kemas sekali..adoi sengal je...hahaha.... sana sini barang dalam bilik aku.... Roomate aku PZ okay je... dia barang sikit.. aku ni!!! Barang banyak.. bersepah semua.. aku rasa macam malas je nak balik sebab kena kemas bilik...hihu~~~ da la baju kat luar berjemur.

*walau takde panas...tetap jemur....bengang tak? mesti la...tapi redha...~~~

pastu.. 


aku pun ni tak LANGSUNG tak mulakan proses mengemas...duk main blog... *maaf bukan blog punca aku lalai...hahaha....*sebab tu Mark Zuckerberg jeles dengan aku....hihu~~ 


pepe pun... aku nak ucapkan SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA QURBAN untuk tahun ini... rasanya jatuh pada hari Ahad ni.. bagus kan..aku balik esok..Jumaat... Sabtu kena kemas rumah... adoiyai.. letih? agak la.. tapi nak buat cmne.. sabar je la.. rumah sendiri kan... jumpa ahli keluarga lak tu...best woooo... suka !!! lama tak jumpa...da 8 minggu da tak jumpa.... 

dalam pada mana kita bergumbira menyambut HARI RAYA QURBAN *nada serius... kita hendaklah TIDAK MELUPAKAN kepada golongan yang kurang berkemampuan dan kurang upaya.. okay? jangan sesekali kita lupakan mereka. Okay? dan lau masing-masing balik raya..jangan lupa bawak balik kuih raya....ok??




As-Salam



p/s: teringat raya zaman dulu-dulu....

4 comments:

  1. dear mister fab, u have been tagged.
    http://thegirlwithapermanenthangover.blogspot.com/2011/11/blogger-tag.html
    (sorry if u have done this before)

    ReplyDelete
  2. kempen kemas bilik??? hhahaha...utk student boleh la kot =P

    ReplyDelete
  3. Sarah...sorry for being late.. btw i will open the link..thanks..

    ReplyDelete