Nuffnang Ads

Sunday, November 20, 2011

MUDA TAK SEMESTINYA TAK CERDIK KAN?

Hi semua....

*ni sesi balas dendam sebab tak banyak update untuk previous hari....

aku sebenarnya sejak akhir-akhir ni.. macam takde idea je nak update BLOG. okay... mungkin motivational elements aku takde kot... maybe..who knows la kan... lepas tu disebabkan internet connection aku tu jenis yang macam buat sakit hati aku je... memang seyes sakit hati.. hari-hari sakit hati... shit! Aku tak tau la macamne nak overcome this problem.. Aku ada je call semalam customer service of Celcom.. and dorang cakap patutnya pulih hari ni.. but sekarang ni pun agak slow.. kadang-kadang putus2..mencik? memang pun.... tapi nak buat macamne kan.. bukan kita yang buat... aku memang ada pilihan.. cuma mungkin aku yang tidak mahu buat pilihan tersebut... kan? biar lantak...

ni saje nak bagitau ni.. aku da siap da buat kerja Statistics... aku dapat private tutorial dari Nadhirah and Nazirah.. thanks both of you... it really helps.. hihu~~~... btw.. aku masih tak buat proper je lagi.. sekarang ni nak buat la... btw.. if anything.. aku akan ask korang berdua lagi ok? hahahha... *Nadhirah mengajar macam bagi Tuition berbayar.. ajar sampai paham... hahahahha.. neway thanks..


okay la.. aku nak transfer benda yang aku conteng tadi ke dalam proper paper..



Assalamualaikum WBT.


p/s: dia (Nadhirah) muda, tak bermakna dia tak boleh ajar aku.. kan?

4 comments:

  1. me too.... choose to be different from others....

    ReplyDelete
  2. hm, betul, yg muda lh lg bagus, cpt pick up.....idea br pun bnyk....

    ReplyDelete
  3. betul tu.. compare me with nadhirah.. nadhirah would be waaaaayyyy.... younger than me...hahaha...

    ReplyDelete