Nuffnang Ads

Tuesday, November 15, 2011

MUSIM SEJUK DI MALAYSIA ( KUALA TERENGGANU)

Hi semua...

apa khabar? adoilah.. hari hujan amat memberi kesan kepada persembahan kami semua dalam dunia ni kan? adoiyai... pening2...

petang-petang nak main pun susah sungguh. Walaupun ada kereta tapi tu ... hari sejuk...sejuk sungguh... kalau kat tempat lain ada 4 musim tu ada salji (winter) kat Malaysia ni... ada hujan sampai berkabus!!!... hebat? memang hebat!!!...hahahahaha.... 

winter di Malaysia...hahahha

okay semua... memandangkan hari ni sejuk kemain!!! aku menghadkan pergerakkan aku!!!... memang terbatas betul... sejuk!!!!! sejuk sangat!!! macam ada winter kat Malaysia ni.... aku dengan kawan-kawan memang terbatas!!! cukup terbatas.

btw!!! hari ni aku ada kelas malam... ~~~~hihu~~  madam apa? lau SELASA malam ni memang takde kelas orang lain da... tiada lain!!! KELAS PR AND MEDIA WRITING... MADAM AZIZAH!!! SERONOK? aku agak suka la kelas ni... hagak2 la lau ta suka kelas..hahaha.. okay lar... 

baiklah semua... aku nak fokus dalam kelas ni.. korang baca la dulu kesemua post2 aku yang terdahulu yer... hihu~~~


Assalamualaikum WBT



p/s: perut kenyang sebab makan yong tau foo... sedih!!! kenyang sangat!!

No comments:

Post a Comment