Nuffnang Ads

Tuesday, November 29, 2011

PANAS WEH!!!

Hi semua...

apa khabar? kamu semua mesti sihat kan? aku dan kawan2?.... agak tidak sihat sebab kami sekarang berada di dalam kelas yang agak 'panas'. Panas meaning here adalah.... CUACA KAT LUAR KELAS YANG PANAS DAN KELAS YANG TIDAK BER-AIR-COND....hahaha.. memang panas..adoiyai.. nak buat macamne..mesti ada yang jawab...  biasalah tu...panas dunia... belum lagi panas akhiratkan?..mesti adalah yang jawab macamtu...sebab apa aku tau? sebab aku akan jawab macam tu jugak..hihu~~~

btw, sekarang ini aku berada di dalam kelas Dr. Kamariah... kelas.. Contrastive Analysis and Error Analysis... agak tidak paham la...tapi slow2...hahaha *slow2 apanya... ni da minggu ke berapa...hahahha... pening2...

Yang aku paham sekarang ni... One important thing is WE NEED TO HAVE THE FRAMEWORK!! OR THEORETICAL BACKGROUND.
wooooo..takpe la..nanti aku tanya orang..sebab kadang-kadang yang belajar kat depan nun mudah paham...hihu~~~ okay?... sapa2 nak ajar aku nanti..aku pergi kat korang eh!! 


Assalamualaikum WBT.


p/s: pening kepala aku!!!!....panas...

No comments:

Post a Comment