Nuffnang Ads

Tuesday, November 29, 2011

SCANDAL KHAIRUL FAHMI & OGY SAMAN JOHAN???

Hi semua...

wah...semalam adalah malam yang panjang... aku baru tau... aku kena tidur sekejap je.. tak yah banyak jam pun sebenarnya... okay...semalam aku buat poster.. dapatlah 2 jenis poster... hihu~~ satu tu macam tak cantek mana....yang lagi satu tu...agak okay lar....hahaha...*nak tengok?  nanti la.. sebab ni tak official lagi... lagipun next week nak hantar.. banyak lagi kena buat kot... banner semua... aku buat guna PhotosShop..(PS).. PS ni tak la susah sangat... sebab lau tau yang basic pun okay da.. sebab aku pun buat yang berdasarkan yang basic je...hahahah...kwang2...

okay la... berbalik kepada cerita ku ni.. aku semalam tidur pukul 3.00 AM... hehahaha... sek bek takde pepe pun...haha..sek bek roomate tidur2 ayam... hahaha... alar.. macam terjaga, tejaga macamtu la... dia pun lau tidur bukan macam aku.. lau aku tidur.. letak je kepala... berjalan terus keretapi..terus jalan....takde da sedar2....hahahah.. 

suka sangat gambar ni kan?..terpancar kegembiraan...hihi

hari ni.. cerah. Memang best! banyak cahaya matahari yang dicurahkan oleh langit.. *wah..berfalsafah pulek...hahaha..  aku ni sebenarnya...ada benda yang nak dicakapkan... kan hebohkan banyak perkata buat dua tiga hari ni... dengan Khairul Fahmi Che Mat punya 'scandal' dengan perempuan tu..apa namanya? Shida eh?.. aku baca macam tu je pun.. malas sangat nak amik tau hal peribadinya.. aku lebih suka tengok dorang punya prestasi permainan... hihu~~.. lagi satu berita hangat sekarang ni adalah, Ogy nak saman Johan... wah!! yang ni memang bidang aku... aku suka nak komen fasal ni... baik!!! korang ingat tak MASA ZAMAN KEGEMILANGAN OGY AHMAD DAUD masa mengacara MELODI or apa2 rancangan dulu.. masa dulu2.. maybe korang da lupa kot... korang taukan mulut OGY tu macamne dulu... kan? wah....sekarang nak saman-saman pulak... okay.. mungkin aku tak tau apa yang terjadi..tapi takkan nak saman bersaman... dunia hiburan Malaysia ni kecik je.. balik2 nanti kau jumpa orang yang sama juga.. Johan pun satu....da tau ada masalah disiplin... perbaikilah... ini tidak.. duk duduk di takuk lama buat apa.. lau kau melangkah jauh sekali pun.. nilai-nilai murni tu..janganlah dibuang sekali masa melangkah tuh.... bangang kan?.. tapi..aku rasa.. Johan pun sedar salah dia kot.. *tah aku pun tak tau... tapi lawak dia best.... lau dia tak sedar.... Johan kena lah tahu salah dia..WALAUMACAMNE PUN!!! okay?.. tau salah baru boleh baiki diri..okay?

hurm...itu ulasan aku untuk kejadian beberapa hari ni..hahaha...


Assalamualaikum WBT.


p/s: hidup penuh cabaran.. cabaran mendewasakan kita... kan?

5 comments:

  1. Apa Johan kata sampai Ogy nak saman...

    ReplyDelete
  2. tu la..maaf la Pn. Sheila..saya pun tak tengok dan tak tau...tapi dua-dua salah rasanya... mengaku salah adalah lebih susah dari segalanya kan?

    ReplyDelete
  3. Ogy duk bagitahu yang Johan mempersendakan mak ayah dia dan dia ditindas mentang2 dia tu anak yatim piatu..Hello!!!!anak yatim piatu kepala hotak dia kan??istilah tu hanya pada yang belom akhil baligh dan yang belom mumayyiz sahaja okay???

    ReplyDelete
  4. http://akustressgiler.blogspot.com/2011/11/omg-miss-plastic-pertandingan-ratu.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+AkuStressGiler+(Aku+Stress+Giler)

    nak hamek kau!!nak jadi ratu cantik sangat..hahahaha

    ReplyDelete
  5. tu la...tu lah masalahnya..... sampai bila tah nak jadi anak yatim....hahaha.bengong kan?

    ReplyDelete