Nuffnang Ads

Friday, November 18, 2011

SITI AISYAH MAWARDI HEBAT!!!

Hi semuanya...

sihat tak?... harap2nya kamu semua dalam keadaan yang sihat belaka. Aku ni je yang tak berapa nak sihat.... sebab? INTERNET CELCOM BROADBAND buat hal!!!.. macam TUTTTT!!! tut!!!! TUT!!!(censored)  tak ley nak tunjuk... bahaya... hihu~~~

okay la.. hari aku berasa amat letih. Letih satu badan ni... *for info.. aku dengan beberapa orang kawan petang semalam, naik Bukit Besar. Memang la tinggi Bukit Besar tuh... tambahan pulak naik jarang-jarang plus Bukit Besar tu agak jauh dari U kami ni... kat tengah-tengah Bandar Kuala Terengganu, depan Mydin Mall n Giant. Lau nak atas tu nampak la Mydin dan Giant tuh... agak cantik la Scenery waktu petang ke.pagi ke.. best!!! petang semalam, aku naik dua kali (walaupun tak penuh track,, tapi memang meletihkan.... tapi yang penting BEST!!!)

untuk hari Jumaat pulak, aku takde aktiviti yang specific.. cuma aku sudahkan kerja aku yang agak banyak tertangguh.. tak tertanggung rasanya hati melihat kerja banyak tertangguh... 

aku baru je baca satu article dari Metro.. memang bagus article tu... tak sia-sia metro cari bahan...hahaha.. selalunya yang pelik2 pun jadi berita.. adoyai.. berita yang ni... budak dari kelas TERCOROT dapat 5A... mungkin benda ini berlaku AMAT JARANG... tapi tak sia-sia la budak tu belajar kan... kan bagus kalau ada determination yang sebegitu... BEST kan? aku nak jugak la... budak cerdik makin ramai kat Malaysia ni... takut aku... ke mana la hala tujuan aku selepas ini? ye la.. budak cerdik ramai.. hhahahah...



Assalamualaikum WBT.


p/s: sepupu aku dapat berapa lah agaknya?

No comments:

Post a Comment