Nuffnang Ads

Wednesday, November 16, 2011

UNSUR ILLUMINATI !!!??

Hi semua...

apa khabar? siksa menjawab TEST sir nazri tadi dah selesai.. *Alhamdulillah... boleh aku jawab *betul ke tak betul.. itu lain kira.. yang penting aku jawab semua...hahaha...

aku sekarang ni pulak buat kerja je la... buat transcribe semua...orang lain pun ada kerja jugak kan...*aku ni saje je mengeluh...hahaha...buat kesian... 

btw... malam ni aku karok lagu Lady Gaga.. You and I!!! perggghh!!! walau suara tak sedap!!! pedulik!!! aku suka nyanyi...best woooo!!! lagu Lady Gaga...  orang kata dia ni ada unsur2 iluminati.. aku memang tak nafikan.. dalam dunia ni.. ada je simbol2 mereka kan.. *illuminati la... memang banyak.. nak senang.. tengok station television CBS kat US nun... lambang dia apa?... 


ni ha lambangnya!!!

tengok!!!!.. berapa banyak mata ILLUMINATI yang ada pada logo CBS?...memang kekal dari dulu lagi..
 ini adalah salah satu daripada contoh la... daripada BERJUTA lagi yang ada dimonopoli oleh kaum Yahudi yang ada di DUNIA ni.. bersabar dan pegang teguh la pada AJARAN yang diajarkan kepada kita.... ingat.. biar pun ketawa,, gembira.. bersedih... JANGAN PERNAH LUPA AKAN ALLAH... ok?


mungkin ada yang kata.. dengar lagu Lady Gaga..tapi nak nasihat sal iluminati... maaf.. biar aku jawab dulu.. aku dengar je ye lagu2 ni semua... takde pun aku ikut apa yang dalam lagu tu.. MAAF!..


okay la.. nada serious je kan>? tak best!!! tak best nada serious sangat.. bahaya.. membahayakan kesihatan... hihu~~~




Assalamualaikum WBT.


p/s: nak tidur kejap lagi.. kelas kot 830 pagi sok!!! mampus!!

No comments:

Post a Comment