Nuffnang Ads

Wednesday, December 28, 2011

CHEN LONG THE BADMINTON PLAYER!!!

Hi semua...

ini entry ni sal seseorang... korang nak kenal tak seseorang ni? kalau aku cakap perkataan Badminton.. korang mesti buat banyak tekaan kan? hihu~~ tapi macam tu la... korang mesti suka nak teka-teka ni kan? hahaha...

chen long with Bao Chun Lai...


chen long....in action.

Chen Long shirtless...

Winning Chen Long..

CHen Long in Action...


baiklah.... tanpa aku berselindung lagi... aku ada adik sebenarnya.... malu la nak cakap... sebab adik aku ni feymes sungguh.... namanya... ehem-ehem!! CHEN LONG!! haa... tengok!! aku tahu korang mesti kata aku perasan.. aku tak tipu.. memang betul pun...hihu~~ dia pemain badminton yang agak terkenal sekarang ni... memang baru meningkat naik dalam arena badminton..


al-kisahnya macam ni... dulu masa parents aku bawa aku melancong ke China *pergi pun tak pernah!! berangan!! hahahah  Chen Long telah manjadi adik angkat aku... CHoi!! tak pernah pun Chen Long tu kenal aku... aku ni? cakap Mandarin pun tak pandai... hahahaha.. sengal je kan?
tak pe lah.. nak buat macamne kan? kami telah terpisah lama.. dia handal main badminton.. aku lak? pandai juga la... boleh la sikit2...hahahah...sengal!!




Assalamualaikum WBT.



p/s: Saje je ek gurau2... jangan marah...hihu~~

No comments:

Post a Comment