Nuffnang Ads

Monday, December 12, 2011

DIA SUKA BONTOT DIA DICUCUK!!!

Hi semua...

aku ada sesuatu yang hendak dikongsikan... ini adalah berdasarkan kisah benar. Kisah ini benar-benar berlaku. Memang benar-benar berlaku. 

Macam ini, aku ada seorang kawan. Erm.. aku namakan dia E la eh... kuikuikuikui~~ semalam E ni cakap kat aku dia ada sakit *padahal takde pon...hehehe. Aku memang bersimpati lah dengan dia.  Dia cakap dia sakit bontot. Aku pun terpikir.. kenapa dia sakit bontot... setelah aku membuat assumption terhadap keadaan kawan aku ni...hihu~~~

korang nak tau tak.. sebab apa dia sakit bontot.. sebab dia kena cucuk la... Doktor yang cucuk dia... WAh!!! lau dengar statement macam ni mesti korang pelik dan pikir bukan-bukan kan? hahahha.... memang dia kena cucuk pun.. bontot dia kena cucuk... hahahah..dengan jarum.. kwang3... korang tertipu... hahahahha... 

kelakar tak?


tadi masa dia jalan..kesian je.... aku kesian sebenarnya.. tapi nak buat macamne.. lau tak sakit macamne sakit tu nak ilang kan? *urm...macam bangang je ayat aku...hahahaha...

pepe pun...aku harap..kepada kawan aku itu.. Belle.. sila makan ubat, sapu ubat dan BERPANTANG!!! ok? jangan makan benda-benda yang boleh menyebabkan kegatalan..bahaya.



Assalamualaikum WBT.


p/s: perut kenyang makan Char Kuey Teow, nak buat kerja pulak!!!

No comments:

Post a Comment