Nuffnang Ads

Sunday, December 11, 2011

FALCOM CULTURAL NIGHT 2011.

Hi semua...

apa khabar? Anda semua sihat? Mintak2 anda semua dalam keadaan yang sihat sejahtera... hihu~~

hari ni da hari Ahad da... untuk negeri lain memang hari ni ada Pasar Pagi.. tempat aku pun ada gak pasar pagi (Raub lar.. bukan kat Terengganu ni).. lau kat Terengganu ni, Ahad adalah hari untuk bekerja. Memang kat sini hari bekerja la.. tiada penafian. Hihu~~ cuma lau yang dak2 U yang takde kelas hari Ahad, buleh lah enjoy kehidupan masing-masing. Macam aku, walaupun aku memang dah agak lama duduk di Terengganu ni, namun, perasaan bahawa hari Ahad adalah hari cuti. Macam kat Pahang, Ahad adalah hari untuk lepak2.. makan2 kuih..bangun lambat..hahaha...

but, not in Terengganu dan negeri2 yang sewaktu dengannya. Kat sini Ahad da kena kerja.. cuti pulak hari Jumaat dan Sabtu...

Okay baiklah.. tadi aku ni baru je balik dari Cultural Night anjuran Fakulti aku, best. aku suka.. plus.. I performed during the ceremony and I love it. 

Nasib baik Wan Zul ada amik video.. buleh tengok!!!..hahahaha..


da la. aku gantuk ni..


Assalamualaikum WBT.


p/s: mencari ketenangang pulak. hihu~~

4 comments:

  1. gmbr. sbb ak xde, jdxde tanda seru. hu3

    ReplyDelete
  2. NADHIRAH : hahahah..takde gamabr..hahahah

    ReplyDelete
  3. wan nor: hahaha... memang da tidur da..hahaha

    ReplyDelete