Nuffnang Ads

Thursday, December 8, 2011

HARI KAMEH ADALAH HARI PESTA!!!

Hi kawan-kawan semua...

hari ini adalah hari Khamis.. dan kalau dekat Universiti Sultan Zainal Abidin ni, hari Khamis adalah hari untuk satu event yang besar.. memang tiap2 minggu la.. nak2 hari Khamis.. or Kameh Kameh...Rebecca Black kata..hihu~~~

okay...kenapa dengan hari Kameh kan? baiklah!!! anda semua bersedia untuk merasakan kehangatan hari Kameh yang aku baru je siap melakukan aktiviti di hari Kameh ini.. Bersedia tak anda untuk mendengar cerita hari Kameh aku? Baik.. hari Kameh adalah HARI PASAR MALAM!!!!!...
hahahahahha!!! punya ramai orang kat pasar Malam Pok Tu Yu tadi...berasak-asak aku dengan belle dengan pz dan Ammarah.. hihu~~~ orang langgar kita kan..kita pun apa lagi.. langgar lah balik...hahahha..sistem barter...cuma tak rela je..hahahaha..mampos aku!!!

seperti yang korang semua sedia maklum.. lau aku pergi je pasar malam, aku akan membeli kalau tak tiga benda.. memang tak sah...hahahah... hihu~~~ maaf.. aku tak membazir ok...jangan salah paham.. hhehehehehehe...

mari kita main teka2... korang nak tau tak apa yang aku beli untuk makan malam ni?.. nak tau tak? mesti nak tau kan?

ha.. ini dia!!!

mari teka apa yang aku beli tadi?..hahahah













scroll kebawah lagi~

























putu bamboo

sate ayam merah

mee kawah...


haaaaa.... ini la yang aku makan tadi...hihu~~~



eerrkkk!!! Alhamdulillah kenyang perut aku!!!..hahahahha



Assalamualaikum WBT.


p/s: sakit perut pulak!!!

4 comments:

  1. dekat rumah akak pun pasar malam hari khamis..

    ReplyDelete
  2. Kak WC: hahaha..sama la kat Sini pun Kamis gak

    ReplyDelete
  3. nadhirah : adalah.. tak caya nanti hari khamis kita g nak?

    ReplyDelete