Nuffnang Ads

Wednesday, December 28, 2011

MAMPUSLAH KAMU! BONGOK!

Hi semua...


tadi aku go through beberapa buah blog.. aku sebenarnya suka je baca blog orang lain... lagi-lagi blog yang feymes..hahah *baca blog feymes jew..kwang2...hahahah... takde la..tipu je..hehehe

sambil2 belog walking tuh... jumpa lak gambar durjana ni!!!




macam celaka je mamat tiga ekor ni!!


ni lagi la.... buduh!!!



bodohkan? aku rasa nak bunuh je mereka2 yang buat macam ni...

aku terlupa lak nak letak link.. sebab aku download.. lepas tu aku lupa nak savekan nama blognya.. tapi lau korang nak g tengok.. cuba taip AKUSTRESSGILER. lau ada link blog kat situ... haaa.. tu la.. memang blog tu macam-macam ada... macam-macam...

banyak info blog tu.. mostly on pictures la.. aku suka tengok pictures macam-macam.. huahuahuah....



Salam.


p/s: korang jangan buat kerja macam ni.. lau tak.. aku pancung korang...hehehe..

No comments:

Post a Comment