Nuffnang Ads

Monday, December 26, 2011

MCD'S PROPERITY BURGER. YUMMY!!!

Hi semua...


apa khabar?.. mesti kamu semua sihat kan? Alhamdulillah..aku pun sihat jugak.. cuma.. tadi luka terkena tingkap sebab aku bersihkan tingkap...hihu~~ lukanya agak dalam.. malas nak tunjukkan kat sini.. takut makin ramai lak yang tak datang jenguk blog aku ni nanti...hahaha..

okay la..

aku ni baru je balik dari bandar.. amik kawan aku... hihu~~ 

malam ni sangat suram..  erm...tah la..

sedap... aku makan...hahaha



Perut da kenyang... Thanks Belle for the treat.. nanti sem depan aku lak belanja mu...hahaha..buleh? sebab sem ni..memang takde ongkos da..hahahah...  erm... dari makan prosperity burger je.. lama tak makan.. aku ada alahan la kat burger..aku tak pandai nak makan burger2 yang besar2 ni.. tak pandai nak masuk mulut.. hahaha... mana2 buger la.. memang aku tak pandai.. aku selalunya makan burger satu demi satu. MEANING, aku makan roti atas dulu.. lepas tu.. roti bawah... then, sayur , lepas tu.. barulah makan daging... baru nyaman... hahaha

best?? sangat!!

korang lak cmne>? ke korang sumbat satu semua keseluruhan burger tu? pergghh.. hebat!!! kagum ku... ku kagum...


Da la.. aku nak buat kerja ni..

Assalamualaikum WBT.



p/s: kenyang peyut tetibe je gantuk..hahahah

6 comments:

  1. last week dah makan..esok nak makan lagi hehe..nampak kecik tapi bila makan, mak ai..lambat benor nak habiskan..kenyang sampai malam!

    ReplyDelete
  2. Areliff: ye la..tu..hahah...tapi memang best pun..saya suka oblong kambing..haahah

    ReplyDelete
  3. WC: alah akak ni.. belanja la saya.. ahaha...jom!! akak belanja...

    ReplyDelete
  4. uitss kureng tak ajak baby skali..dush dush, iyakk hambek ko...

    ReplyDelete
  5. ~~Zusuliyaini Mamat~~ hahaha...takdenya....we all da texted u ok... but u tak balas msg..

    ReplyDelete