Nuffnang Ads

Wednesday, December 7, 2011

MUKA-MUKI BEN 7 DI DALAM KELAS PR !!!

Hi semua....

malam tadi adalah malam yang sungguh panjang.. tak sangka hidup lagi aku untuk mengharungi hari esok (yakni hari ini)..

kelas semalam adalah kelas Public Relations and Media Writing.. well.. kitaorang mula kelas pada pukul 8.00 malam dan habis pada pukul 12.00 AM!!!.. apakah gila? memang gila.. dalam ketidakawarasan otak kami itu..sempat jugak aku amik beberapa keping gambar yang menunjukkan muka2 yang letih tapi masih bersemangat untuk mengharungi hari-hari terakhir di UNISZA ini. Tataplah gambar rakan-rakan kamu..okay?

yang penting.. gambar aku dulu...hahahah

dia Mila aka Player..The Badminton Player..

Wan Zul aka The Businessman..huii

Wan Maz aka The Coach!!!..hi coach!!!

Anip Sidek aka The Tok Momoh!!!..

Kak Nik aka The aaaahhhhh~~anjat boboi...*sedih!!!

Anas aka The Imran Ajmain

Amirul

Belle aka The Beauty Queen...

Liya aka The Baby..

Andrew aka The Politician..

Ct aka The Cantik Girl.

Che' Ah aka The Kucing Lover!!

Fiona aka The Silence

PZ aka The Critical Thinker.






Nadz aka The Modo

Angah aka The Bubly

Joe aka The High Pitch

Kak Zah aka The Grammarian

Yana aka The BERNAMA

Wan Nor aka The Aum Aum and Azilah aka The DL

Zakiah aka The Hot n Spicy Lover!!!

Nadhirah aka The Small Girl with BMW!!

Dean aka The Sarawakian

Ridhuan aka The Novel Lover!!
Well!! itu sahaja gambar yang sempat aku tangkap!!! ada ramai lagi classmates aku yang tak masuk dalam slot ni!! tapi takpe...yang selebihnya tu..mungkin aku tak sempat nak tangkap gambar kalian..or kadang-kadang bila nak tangkap moody..tak mau aku!!!..hahahah...




Assalamualaikum WBT.



p/s: enjoy la kawan-kawan yang membaca blog aku ni.... ni la gambar kawan-kawan aku...hihu~~~

6 comments:

  1. ish gmbar baby tak comel lah...grrrrr ngan moody plak....

    ReplyDelete
  2. tau takpe..baby.. lain kali..sila jangan moody...hahahah

    ReplyDelete
  3. wannor: hai..hahha..kak aum aum la kan?

    ReplyDelete