Nuffnang Ads

Sunday, December 11, 2011

PEMBACA NOVEL ONLINE TEGAR!!!

HI semua....

anda nak tengok tak pembaca novel tegar.. dulu dia baca guna laptop...*masa tu aku roomate beliau...hihu~~ namun sekarang..dia da duduk luar da.. tapi dia da maju!!! dia menggunakan alatan yagn lebih canggih untuk membaca novel!!! apakah alat itu? mari aku tunjukkan...hahahah

Ini adlah beliau..masa tu dia tak nmpak aku amik gmbar.






Kantoi!!!..hahaha baca novel!!!

NI tadi baru je mintak dengan aku charger HP.. sebab apa? habis batery sebab baca novel...hahahha... btw..nama dia MOHD RIDHUAN BIN UMAR!! ...hahaha... luv you...hahahha



Assalamualaikum WBT.


p/s: maaf, dia memang gila novel... sampai pakai baju bunga2... dia jugak minat KOREA!!! K-POP la ni!!!

9 comments:

  1. hensem lah kawan awak tu..tapi dia suka korea..saya x suka..saya suka rain jew..huhuhuhu

    ReplyDelete
  2. nak hadiah novel la ke MatDhu

    ReplyDelete
  3. Bellle: hahahah..memang pun..kwang2..

    ReplyDelete
  4. wan nor: beliau sangat khusyuk!!!..hahahah..memang sangat!

    ReplyDelete
  5. NADHIRAH: mu nak ke gambar mu dalam blog aku ni? aku buleh je letak...hihu~~~ dengan tajuk umur 23 da buleh beli BMW 3 series, and at the age of 25, She can buy a house. Hihu~~

    ReplyDelete
  6. ohhhh...nie dah kira lebih dah nieee...kepada si dia yang dah janji nak bagi novel tu...silalah bagi ye sebelum akhir sem nie ye...huhuhuhuhuhu...
    ohhhh..akmal jahaaattttt tau...

    ReplyDelete