Nuffnang Ads

Wednesday, December 21, 2011

"PERGILAH AIR MATA" NOVEL TERHANGAT!!!

Hi semua...

tadi baru je selesai kelas terakhir Public Relations and Media Writings. Best kelas ni.. aku suka... tapi sebenarnya... pada mula2 kelas dulu aku tak berapa suka sangat.. sebab dia strict.. tapi lama-lama... aku seronok pulak masuk kelas dia. *syiok...

tapi tulah kan.... apa-apa pun dia tetap lecturer aku...  tadi dalam kelas.. sempat lagi kitaorang belajar last chapter.. dan masa habis kelas dia belanja kami makanan.. Suka2!!! 

Lepas tu.. aku dapat hadiah sebab dapat markah tinggi. Aku dengan Belle.. hihu ~~~ Alhamdulillah~~ 

korang nak tau apa hadiah yang Madam Azizah Yusoff bagi kat aku?.. Hihu~~~ ni dia!!!

jadi... ini adalah hadiahnya... hihu~~
nanti aku baca la.. sekarang ni kena baca buku Critical Thinking dulu... sok ada test... hihu~~~




Assalamualaikum WBT.



p/s: aku bangga jadi one of your students Madam Azizah Yusoff. Thank you.

4 comments:

  1. saya dah bace novel neh . mmg puas at la . x bazir dwet adk sy beli . hee

    ReplyDelete
  2. kak WC: hihu..baru berjinak2 nak baca novel..hahaha

    ReplyDelete
  3. Encik Axixou: awak baca yang adik awak punya?..hahaha..bagus2..

    ReplyDelete