Nuffnang Ads

Saturday, December 10, 2011

PICTURES FALCOM SPORT'S DAY *MAIN TEPUNG!!!.

Hi semua...

seperti yang di-request oleh seorang kawan aku... dia cakap "Mana gambar?" 


aku pun fahamlah apa yang perlu dibuat... aku kena letakkan gambar yang berkaitan dengan event pagi semalam....hahahah..*guna semalam lah..sebab da pukul 1AM...hahahaha... baiklah....BEN 7 esp dan Dak2 FALCOM sila la tatap gambar anda.. kuikuikui~~~

NI gambar waktu pagi...semangat semua..thanks datang tau!!! suka2!!!

classmates aku ni...semua...cuma yang tolak motor tu je bukn

nadhirah buat comel...yang baju kuning tuh...

budak2 tepung..hahaha

peserta..namanya Baby BEN 3...thanks

ni pun tiup tepung..hambek..penuh muka aku..adoiyai...

ni pulak yang main tepung..adoi..hahahah

ni pulak ke baling tepung..adoiyai...putisss!!!

nadhirah cakap Salji Malaysia..hahah

ni aku!! kenaa tepung!!..hahaha

dak2 TESL 6... Qamar mata coklat...suka2!!! yang lain pun comel jugak...

Izzan nak makan buah...hahaha...*suka gmbr ni...

hani pun masuk.. *suka gak gambar ni..adoiyai..

buat tali zero point..hihu~~

semunya...thanks!!

thanks...kerana datang.



OKay!!! Nadhirah Ahmad Shukri!!! Anda puas hati?..hahahahaha...



Assalamualaikum WBT.


p/s: nak gambar lagi? Sok lak...malam sok!!! okay?

2 comments: