Nuffnang Ads

Saturday, December 31, 2011

SELAMAT DATANG TAHUN 2012

hi semua...

aku rasa baru semalam aku update entry tahun baru untuk tahun 2011.. sekejap je kan masa berlalu...

amboih... semua pakat hapdet fasal tahun baru!!! aku pun nak jugak la...

2011.

Em banyak perkara yang berlaku pada tahun 2011. malas nak cerita... yang lepas jadikan sempadan.. *bukan dapur tanda sempadan..hehehe...*ni blog masak2..

2012.

Wah!!!!!!!!!! lagi banyak menanti weh!!!

antaranya:

- aku tahun depan graduate.. InsyaAllah...      amin..
- tahun depan aku kurus.. InsyaAllah.... amin *kenapa korang gelak??
- aku nak kahwin da.. hehehe..*kenapa gelak lagi??

kawan aku ada je buat azam baru... aku bukan tak nak buat.. cuma.. biar la aku sorang je yang tahu... malu nak cakap... sangat malu.

kawan aku punya blog ni dasat.. kamu semua nak tengok? Mari... BLOG DIA.

korang click kat Blog Dia tu... bukan tentang Dhia.. yang ni tentang Dia.. hahahaha...

ok2.. aku nak study dulu ni..sebab sok adalah hari Exam aku dan kawan-kawan yang pertama.. Selamat Berjaya Semua.. semoga lulus dengan warna yang terbang.. *cuba translate..mesti betul..hehehe.. English la.... adoi...

Berdoalah kepada-Nya supaya hidup kita diberkati..amin.


aku juga ingin berubah.. moga2 perubahan aku berkekalan. Amin.



Assalamualaikum WBT.


p/s: aku akan cuba berubah sedikit demi sedikit.

No comments:

Post a Comment