Nuffnang Ads

Monday, December 26, 2011

SEMOGA SI KECIL DAPAT MELIHAT DUNIA INI. AMIN

Hi semua..

apa khabar? baru semalam aku update sal aku dapat anak sedara baru... dan hari ini aku dapat panggilan dari Akak Cik (kakak aku) yang anak sedara aku (anak Akak De) ada masalah dengan jantung dan akan diproceed ke Institut Jantung Negara. 

bayi akak aku yang barusia 2 hari...

Aku remind diri aku yang setiap yang berlaku pasti ada hikmahnya. Bayi yang baru berusia satu hari didapati sukar bernafas dan sekarang seluruh badannya dipenuhi dengan wayar dan juga alat bantuan pernafasan. Hurm... dugaan bagi keluarga kami semua. 

Apa yang boleh dilakukan sekarang adalah berdoa kepada Allah supaya semoga dipermudahkan segala urusannya. Semoga si kecil dapat melihat dunia ni. Amin.

Terima kasih aku ucapkan kepada kawan-kawan yang mendoakan keselamatan si kecil ini.. terima kasih.


Assalamualaikum WBT.


P/s: semoga bayi kakak aku selamat . Amin.

No comments:

Post a Comment