Nuffnang Ads

Friday, December 16, 2011

SESAMPAINYA AKU DIRUMAH!!!

Hi semua...

Ya Allah.... tak sangka aku dapat update blog tatkala aku berada di rumah. *walaupun aku punya Kampung Jenud sungguh metropolitan... *belle cakap....hahahha... takde la...aku tipu je.... aku sekarangkan pengguna Maxis broadband.. hihu~~~ jadi... adalah aku punya kehidupan di web.... kehidupan maya dorang cakap.

okay la... aku sampai rumah semalam dalam pukul 9.30 pm (malam) *Alhamdulillah... hihu~~ rehat...lepas tu aku bangun pagi tadi pukul 11.30 AM... Hambek kau!!!... kan... kelas u maria...*rancangan kat Astro. okay2... lepas bangun aku pun mencari makanan yang ada di dapur rumah aku.... ahahaha... memang agak banyak  benda yang aku buleh masak. Hahaha.. suka2!! aku memang suka masak pun... memang suka!! seyes suka! sangat suka!!!

hari ni kitaorang sekeluarga tengah membuat persiapan untuk Majlis Pertunangan Sepupu esok. Malam ni.. aku pulak akan cuba menyiapkan segala kerja yang ada. Hihu~~ *aku akan cuba sedaya upaya aku wahai kawan2.. doakan aku.

erm... apa lagi eh? owh... nanti.. aku akan amik gambar sekitar kampung aku...dan aku akan paparkan di dalam blog. Buleh?..hihu~~ betapa Metropolitannya Kampung Jenud itu. Hahaha..



Assalamualaikum WBT.


p/s: lau kat rumah je.. perut sentiasa lapar. Mampus aku! 
p/s: aku da potong rambut.
p/s: nama kawan2 yang aku tulis itu adalah random ok.. tiada number2..harap maklum.
p/s: buleh post tulisan je..nak upload picture..susah..lambat..hahaha

2 comments: