Nuffnang Ads

Wednesday, December 7, 2011

SIBUK DENGAN KEHIDUPAN!!!..ADOIYAI...

Hi semua...

sejak dua menjak ni kan... aku punya badan ni sungguh lah letih.. sebab apa? tidur, makan memang tak menentu.. maksudnya waktu tidur, waktu makan aku tah kemana... memang hancus.. sebab? haaa... ni nak cakap sebab ni... sebab... banyak kerja...hihuh~~~.. ni ada lagi kerja yang perlu dibuat... ye la.. bukan senang kan hidup sebagai seorang primadona? apakah? takde primadonanya... hahahaha.. bukan hidup sebagai primadona... tapi hidup sebagai seorang pelajar Universiti... tak kisahlah tahun pertama ke, tahun akhir ke.. lau sibuk tu.. memang sibuk.. sumpah!! *sambil angkat tangan...

kesedaran untuk menjaga bumi adalah perlu..jadi?

okay la... ada kawan aku cakap.. dalam penulisan blog aku ni.. penggunaan ayat aku 'sangat' santai.. erm... aku pun tak faham... tapi yang penting... aku cakap camni je.. okay la.. setiap orang mempunyai writing styles yang berbeza.. bermaksud.. takkan writing style atau cara penulisan semua sama.. takke bosan membaca blog kan?  lagipun...sebeanarnya.. aku memang tak pernah nak karang-karang apa yang aku tulis ni.... sebab memang jari-jemari bergerak seiring dengan pemikiran... memang bergerak seiring.. aku tulis blog ni.. memang lahir dari hati.. tapi cuma kalau ada ayat2 yang tidak sesuai tu aku padam la balik.. *kan?. Lagi satu sebenarnya. aku suka kalau sesuatu blog tu seolah-olah bercerita kepada kita.. maksudnya.. takde la macam formal sangat kan? bahaya jugak tu.. lau formal sangat, takut nanti orang tak nak baca.. kan? tapi takpe la...  aku anggap teguran kawan aku tu sebagai satu teguran membina.. memang betul pun..kadang-kadang kita memang kena masukkan element of writing tu kan.. hihu~~ nanti aku tulis kan...hihihuhuh..

erm.. aku sekarang ni tak pergi kelas sebenarnya.. sebab aku memang sangat letih.. sangat...kawan aku pun ada yang tak pergi kelas... hihu~~~ *bukan nak menegak benang yang basah.. cuma... aku letih je... hihu~~



Assalamualaikum WBT.


p/s: lapar pulak...adoiyai....kerja tak siap lagi...(malam ni ada kelas lagi...)

2 comments:

  1. penulisan blog nie ok aper....best....penceritaan yg kelakar terutamanya citer bab 1 kt kampung Jenud tu....

    ReplyDelete
  2. hahaha.. thanks kak yuni...memang la kak yuni pembaca dan komentar setia saya..hahehhehe

    ReplyDelete