Nuffnang Ads

Saturday, December 24, 2011

TAKDE IDEA NAK UPDATE? SILA BUAT INI!!!

Hi semua...

roti canai? apa kaitannya?

lama jugak aku tak update. Kadang-kadang takde idea nak update apa... kan? korang pernah tak rasa sebegitu? pelikkan... time bercakap, banyak je idea yang keluar melimpah ... tapi bila nak tulis tu... Ya Allah.... kemain susahnya... hahahah...

okay2.... aku ada je dapat pesanan dari kawan-kawan blogger yang lain. Diaorang cakap "Lau takde idea nak tulih, try blog-walking".  Aku pun, hmm, Good idea tu.. lagipun objective berblog-walking tu bukannya nak ciplak idea orang lain cuma nak adakan idea je. Itu je. Bukan nak copy semua. Macam dulu ada lecturer aku cakap :"Saya nak tengok IDEA kamu je, takde betul,takde salah". Bengongkan? bangang! 

Okay, istilah blog-walking ni sebenarnya aku tau masa 2-3 bulan aku buat blog ni. Maklumlah. masa tu aku sungguh naif dan memang tak tau apa-apa sal blog ni... main tulis je.... *tulis pun.. bermacam-macam stail... macam bengong... aku rasa macam aku nak delete je aku punya post yang terDAHULU tu.. buat malu je..~~ adoiyai~~ tapi, itu adalah aku punya entry-entry yang berharga sebab itu adalah entry untuk dikenangkan dan entry kenangan sebagai tulisan blog yang mula-mula. Itu je la. 

Aku ni kan sebenarnya agak kurang pandai nak relate antara satu paragraph dengan paragraph yang lain. Ye la..kadang-kadang Paragraph A cakap dan bercerita sal itik, tetiba Paragraph B cerita sal kereta. Buleh? mungkin ada yang boleh kaitkan itik dengan kereta. tapi tak ke macam pelik je.. kan?

Weh2...kawan aku makan ni pagi tadi.. best je nampak.. hihu~~  cuba click kat situ...hihu~~

Okay la semua... Study Week da sampai, maka.. hendaklah kita semua study untuk final exam. Mari kita study? nak? kat library,,, ghahahaahahah...


Assalamualaikum WBT.


p/s: pepagi perut lapar... rasa macam nak makan roti canai je... hahahaah

4 comments:

  1. pagi2 pi naik bukit besar la..makan ja tau..wakaka

    ReplyDelete
  2. wah wah wah..study kat library dah sekarang..kelassssssssssssss!!!!

    ReplyDelete
  3. Nazirah: hahaha..takde maknanya... kat aku naik sorang kang..tetiba turun dua orang kan..sapa nak jawab... kot2 sangkut kat sapa2 kan..hahahaha

    ReplyDelete
  4. E Izabelle Bijoux-Yee : hihu~~ tulis je..tapi diri ku ini, masih di dalam bilik...hahahahah

    ReplyDelete