Nuffnang Ads

Thursday, December 29, 2011

TUNAIKAN AZAM TAHUN LAMA KORANG TUH!!!

Hi semua...

wah!!!! tak lama lagi tahun baru Inggeris dan datang... Tahun baru dalam Islam dah lepas da ritu.. kan? okay? tahun baru? kalau cakap sal tahun baru ni kan... macam2 korang boleh terjemahkan... tapi ada satu yang memang semua pakat bersepakat nak setuju.. apa itu?? haaa... AZAM. 

AZAM. Maaf bukan kawan korang nama AZAM ke.. or.. sapa2 la.. maaf MEMANG bukan nama orang ok.. hehehe... bila ask sal AZAM mesti ada yang gelabah la... hahahaha...  ye la.. sebab pikir apa azam yang tak tercapai tahun-tahun yang lepas!!!..jhahahaha.. *maaf.. ini berdasarkan pengalaman.. hahahah.. kwang2.. korang nak buat azam apa pulak tahun ni? baik korang pikir balik azam korang untuk tahun yang lepas2 tu.. tunai kan.. okay? lagi best serta bagus.. hehehehe...

okay2.. aku nak sambung baca buku ni.. jadi? korang Goodluck study okay? sebab ni da nak final exam da.. okay?



Assalamualaikum WBT.


P/s: nak makan Bihun Sup lak!!

No comments:

Post a Comment