Nuffnang Ads

Saturday, January 14, 2012

AKU PENCABAR ENCIK MAT GEBU?

Hi semua...

aku bukan la nak cabar seorang Chef hebat di alam maya ni... sapa? haaa.. ni dia. ce korang click kt sini... DTS-MAT GEBU..

ni tempoyak!! sedap woo...

ikan kembung goreng...

angle lain..hehehe




sambal ikan bilis tumbuk..

kacang panjang goreng kicap..sedap jugak..
Semua ni dimasak oleh mak aku.. Aminah binti Ishak.. tarikhnya adalah 28/1/2011 hhhh.. kira nak setahun gak la.. hihu~~ saje je post.. sebab rindu nak makan masakan mak aku... sebab apa aku post kat sini.. lau nanti aku post kat FB... kakak-kakak aku baca nanti balik nanti.. haaa.. hamek kaw.. masak banyak. sapa nak makan? hihu~~ ada sekali ritu aku post nak makan "Gulai Pucuk Rebung dengan Belulang", balik-balik je.. mak aku nak buat da.. sama gak dengan "Gulai Lemak Nanas dengan Ikan Masin" post je.. atau pun cakap je depan dorang.. terus nak masak... tu yang malas tu.. bukan tak nak makan.. cuma nanti... tak menyusahkan je *ayat tak bley blah.. hahaha.. sengal je kan.. tapi pepe pun, masakan emak adalah yang terbaik kan? sebab kita membesar dengan masakannya.. jadi, bila balik nanti.. jangan nak merungut ke apa.. makan je.. lau tak sedap.. korang lak masak, try sekali.. sedap ke tak? hahahaha.. *btw. aku pandai masak jugak.. hihu~~


Assalamualaikum WBT


p/s: tetiba rasa malam ni panjang je... *sebab takde benda buat sebenarnya.. hihu~~

2 comments: