Nuffnang Ads

Sunday, January 1, 2012

FINAL EXAM !!! SAKIT PERUT!!!

Hi semua...

ni kitaorang BEN 7 dan budak2 BEN yang lain baru je lepas exam.. *hello.. hari pertama okay.. jadinya.. kitaorang sambut tahun baru dalam dewan peperiksaan.. hebat? korang mampu???.. hahaha... 

GEMUK SERTA COMEL SUNGGUH KUCING INI


okay, aku tadi baru je melepasi paper, Contrastive and Error Analysis (BLS 4033)... paper tadi agak susah la.. sebab ada soalan je... jawapan takde.. hahaha..*kelakar tak? lau kelakar sila cubit kawan sebelah.. lau tak kelakar... jangan gelak..hahahaha...kwang3!!!

macamne dengan korang lak? ada sapa2 pembaca amik final exam tak? aku dan kawan-kawan ada 3 lagi papers yang perlu disudahkan.. InsyaAllah.. segalanya akan berjalan dengan lancar... amin.

Semalam kan.. aku sakit perut.. like seriously sakit perut.. memang sakit la.. sekarang pun sakit jugak... tapi tak la sesakit semalam.. ffuhh~~~ memang la.. nak kata aku tak makan.. aku makan je semalam.. pagi ni tadi sebelum masuk exam hall pun aku makan jugak.. nasi goreng.. dan sekarang masih kenyang la... semalam.. adoiyai.. semua rasa.. nak demam... memang demam pun aku semalam dek sangat sakit kot.. sek bek Belle dan Pz tolong aku sapukan Balm Serai Wangi.. lau tak... fuuh~~~ tak tau la aku.. untuk menghadapi kehebatan paper hari ni.. da la semalam hujan tak berhenti.. memang sangat menyumbang kepada kesakitan perut aku.. hihu~~ memang.. antara faktornya la... 

okay... biar aku recap apa yang aku makan semalam.. tengahari tu aku makan, nasi, kuah percik (ada santan), ayam (kecik je), ikan kembung percik (ada santan jugak), telur masin dan sambal (agak pedas). So.. aku rasa.. lau semua ni dicampurkan.. memang la aku sakit  perut kan? hahaha.. adoiyai.. tapi nasib baik la.. aku tak sakit berlarutan.. cuma aku cirit-birit da semalam dan tadi... hihu~~ *malu nak sebut..hahahha.. 

okay la.. aku nak pergi menyihatkan diri pulak... okay?



Assalamualaikum WBT.


p/s: masih sakit perut... hihu~
P/S: gambar diambil dari AKUSTRESSGILER thanks

No comments:

Post a Comment